Сучасна школа вчить наших дітей не тільки читати, писати та рахувати,
але й стати всебічно розвиненою та розумною людиною. Крім основних
предметів, таких як математика, інформатика, вивчення мов і інших, в
шкільній програмі є й предмети, які займаються соціалізацією дитини. До
таких предметів відноситься і трудове навчання.
Уроки трудового виховання завжди були важливими та необхідними засобами розвитку психічних та моральних сторін особистості. Заняття трудовою діяльністю завжди були і будуть фізичною та інтелектуальною потребою.
Свої перші трудові навички дитина починає формувати в сім'ї, а в школі здобуває елементарні уявлення про трудові обов'язки.
Цей предмет тісно пов'язаний з політехнічної підготовкою школярів, яка дає знання основ сучасної техніки, її технологій та знайомить з організацією виробництва. Трудове навчання знайомить школярів з загальними трудовими знаннями та навичками, навчає творчо ставитись до праці та допомагає в вірному виборі професії. З цього ми робимо висновок, що основою трудового виховання є політехнічна освіта.
Уроки трудового виховання завжди були важливими та необхідними засобами розвитку психічних та моральних сторін особистості. Заняття трудовою діяльністю завжди були і будуть фізичною та інтелектуальною потребою.
Свої перші трудові навички дитина починає формувати в сім'ї, а в школі здобуває елементарні уявлення про трудові обов'язки.
Цей предмет тісно пов'язаний з політехнічної підготовкою школярів, яка дає знання основ сучасної техніки, її технологій та знайомить з організацією виробництва. Трудове навчання знайомить школярів з загальними трудовими знаннями та навичками, навчає творчо ставитись до праці та допомагає в вірному виборі професії. З цього ми робимо висновок, що основою трудового виховання є політехнічна освіта.
Звичайно так. Свої перші трудові навички дитина починає формувати в сім'ї.
ВідповістиВидалити